Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 5 [ 66 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [passat B3] by DJ.Tuning
PostWysłany: Czw 13 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 27 Sty, 2008
Posty: 71
Skąd: podkarpacie
MODEL: B3 Variant GL 1991rok produkcji
SILNIK: 2.0 L I8V
MOC:115KM
MODY POD MASKA: Na razie jeszcze seria
ZAWIESZENIE: seryjne chyba od passata GT
UKLAD HAMULCOWY: Przód Seryjne zaciski Girling, tarcze wentylowane TRW, klocki TRW. Tył Seryjne zaciski Girling, Tarcze pojedyncze TRW, klocki TRW
KOLA: na zimę stalowe 14 z oponami 185/65 R14. Na lato: Felgi Alluet 8Jx17 H2 ET 35
z oponami Uniroyale Reinsport1 z przodu 205/40 R17 tył 215/40 R17
NADWOZIE: Kombi w kolorze stalowym, zderzaki w kolorze nadwozia, kierunkowskazy przednie białe, kierunki w błotnikach, wszystkie szyby dymione
WNETRZE: tapicerka welurowa, Klima manualna, roleta bagażnika
AUDIO: Radio AEG 4X100W z odtwarzaczem MP3, czytnikiem kart pamięci i USB

Przednie drzwi głośniki nisko tonowe MTX 2000 pro, o przekątnej 16cm

Podszybie przód głośniki wysoko tonowe MTX

Tył podszybie głośniki nisko tonowe tej samej serii 10cm średnicy
I syczki

To wszystko napędzone 4 pasywnymi zwrotnicami tej samej firmy
I zasilone na razie z radia.

Do tego tuba basowa z głośnikiem dwu cewkowym o mocy 1000W i średnicy 30cm napędzona wzmacniaczem 380W 3500V Firmy ATM
Zasilanie wzmacniacza, prosto z akumulatora złoconym przewodem 14mm

Zamontowane jest też okablowanie tzn. linka 20mm od aku oraz kabelki do zwrotnic pod 4 kanałowy wzmacniacz do zasilenia wszystkich reszty głośniczków ale zbieram na niego pieniądze.


ImageImage

MODY OPTYCZNE:

Fele:
Image Image

Wygładzenie Przodu:
Dokładka wygładzająca gniazda halogenów z ładnym piórkiem pod spodem i grill bez znaczka i z delikatnym badlookiem który ostatecznie zrobiłem sam bo te z żywicy nie pasują i nie mają wszystkich zaczepów ani uszczelki.
Image Image Image



Gładka tylna klapa:
Tylna klapa została zrobiona na gładko bez znaczków i wycieraczki:
Image Image Image Image Image Image

DROBIAZGI:

Lift pod pokrywą silnika:
Zamontowany oryginalny Lift z pod tylnej klapy:
Image Image Image

Kierunki boczne:
Wymieniłem kierunki boczne z pomarańczowych na białe dymione
Image

Białe tylne kierunki:
Na tylnych kierunkach wylądowała okleina biała:
Image

Licznik z Obrotomierzem, i prędkościomierzem elektrycznym.
Czas montażu max 60 min
Potrzebne narzędzia, i części:
Rozpiska pinów deski liczników, śrubokręt gwiazdkowy, lutownica, wiązka impulsatora,
+ odrobina wiedzy na temat elektromechaniki, i cieszę się z posiadania licznika z MFA (narazie bez MFA )

http://www.youtube.com/watch?v=zB2oZVDT ... rofilepage
http://www.youtube.com/watch?v=qjzJqGer ... rofilepage


MODY MECHANICZNE:

Zawieszenie:
Zawieszenie wylądowało gwintowane TA-Technix
Image Image Image Image Image

Zmiana wydechu:
Zamontowałem zamiast Katalizatora Strumienicę:
Image
Oraz w miejsce starego ori tłumika przelotowy wydech MK Malon: Image Image



Projekt Silnika Turbo:

Zaczęło się niewinnie, po prostu kupiłem sobie całą górę silnika i Postanowiłem ją zrobić na tip top do mojego wozidełka:
Image
Wymieniłem Uszczelniacze, prowadnice zaworów dotarłem zawory splanowałem i zeszlifowałem głowicę, Wypolerowałem kanały dolotowe i wydechowe na lustro, wypolerowałem kanały w kolektorze dolotowym,jak i sam kolektor z wierzchu:
Image Image Image Image
Ale od zawsze marzyło mi się żeby włożyć turbinę do mojego samochodu no i tak mnie wzięło że postanowiłem się co nieco dowiedzieć na ten temat. I od razu zderzenie ze ścianą, bo każdy kto "posiadał wiedzę" na temat możliwości rozwoju Silnika 2E Opowiadał mi jak to nie da się z tym silnikiem nic zrobić. I chwilowo odpuściłem temat, ale jakoś nie dawało mi to spokoju i jakiś czas temu przypadkiem zmieniłem pracę. Pracuje ze mną gostek który miał lancię Dedrę integrale 2000 turbo i wcisną mi turbinę ze swojej rakiety. w między czasie znalazłem na konkurencyjnym forum temat Golfa mk3 z tym samym silnikiem z zainstalowaną turbiną. Wtedy to już mi wystarczyło za wszystko. Turbina znalazła się u mnie w garażu, więc trzeba było się co nieco o niej dowiedzieć:
Turbina to garrett T3, tyle , że w wersji z większym wlotem i większą średnicą wirnika (występowała w dedrze integrale i w 2000 turbo z silnikiem a8.000). Mniejszy wirnik był w pozostałych dedrach 2000 turbo i fiacie coupe. Bez podpiętego overboosta pierburga będzie ładowała 0.6 bara (po włączeniu podnosiło prawie do 1 bar)
Wykres: http://www.squirrelpf.com/turbocalc/...&product_id=77
) Image
Została rozmontowana i zregenerowana.
Image Image Image Image
Kolektor wydechowy zastanawiałem się czy pospawać z ori czy zespawać nowy, ale w wyniku ostrego grzebania w necie w poszukiwaniu wszystkiego o turbo, znalazłem kolektor tuningowy dedykowany do mojego silnika i turbiny która mam.
Image Image
Początek prac z montowaniem silnika:
Image Image Image Image Image
Okazało się że kolektor pasuje idealnie ale żeby turbina się wyrobiła z kolektorem dolotowym musiałem ją przykręcić na co najmniej centymetrowej podkładce. Ostatecznie wylądował dystans 16mm i turbinka siadła ślicznie w odstępie kilku mm od kolektora dolotowego.
Foty z przymiarki:
Image Image Image

Silnik został rozmontowany do śrubki:

Image Image Image Image

Został wyczyszczony:

Image

i polakierowany:

Image

Dostał zestaw panewek i pierścieni:

Image Image Image Image Image

I taki mały detal dekoracyjny:

Image

Silnik otrzymał również nowe uszczelniacze i szpilki głowicy.

Image Image Image Image

Wszystkie te zabiegi zaowocowały takim wyglądem

Image

Przyszedł czas żeby wstawić auto do garażu i zacząć modzić na serio w silniku trzeba było zamontować osprzęt do silnika, został on przełożony ze starego motorku który jeździł do tej pory w samochodzie. Parę fot z przebiegu prac.

Image Image

Dzięki pomocy kolegi Auto zostało odholowane do lakiernika

Image

Co zaowocowało zmianą koloru pod maską

Image

i ostatecznie takim wyglądem całości

Image Image Image

Turbinka nie została na razie zamontowana razem z silnikiem ze względu to że koszta okazały się tak wysokie że musiałem odłożyć całą inwestycję w czasie tym bardziej że zrobienie samej turbiny to jedno a do tego jeszcze dochodzą hamulce, zawieszenie (w sumie mam) przekazanie napędu, i kilka innych problemów które wymagają sporych nakładów finansowych i dlatego stwierdziłem że lepiej na razie ograniczyć się do zrobienia silnika na tip top.


CDN.


Ostatnio edytowany przez DJ.Tuning Nie 10 Kwi, 2011, edytowano w sumie 10 razy


_________________
życie to ogromna kolejka górska… …i ważne żeby się dobrze bawić…
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0
moja zbaweczka
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Mar, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Sty, 2006
Posty: 841
Skąd: Rzeszów
dostosuj temat do regulaminu viewtopic.php?t=27034

poza tym to fajny passek na nie glupiej feldze



_________________
Polo Coupe G60:
viewtopic.php?f=98&t=50521&start=0


http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6945
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 27 Sty, 2008
Posty: 71
Skąd: podkarpacie
PR23M3K napisał(a):
dostosuj temat do regulaminu viewtopic.php?t=27034

poza tym to fajny passek na nie glupiej feldze

Dobra poprawię to tylko potrzebuję małej pomocy i podpowiedzi co jest nie tak

A wracając do mojego auta to takie pytanko co sądzicie o gładkich drzwiach?



_________________
życie to ogromna kolejka górska… …i ważne żeby się dobrze bawić…
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0
moja zbaweczka
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 14 Mar, 2008 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Nie 18 Lis, 2007
Posty: 646
Skąd: Tczew
Gadu-Gadu: 5582495
Auto: passat b3
no całkiem fajny ten passek :-D
widzę ze nie jeden wpadłem na pomysł
podłączenia tych dwóch pręcików na
tylnej szybie jako antene do radia ;)
zazdroszcze wyposażenia zwłaszcza klimy...
jakby jeszcze troszke niżej siedział to
już byłoby git. :ok:

a co do usuniecia listew i gładzenia drzwi
to raczej odpuść sobie ten pomysł.
Widziałem już tak zrobionego passata
i (moim zdaniem) kiepsko to wyglada
jakoś tak dziwnie.

Jak poprzednik- daj foty na pierwsza
strone. ORDNUNG MUST SEIN ;)


Offline
 Profil    5582495
 
 Temat postu: Re: [PASSAT B3] Upgrade by DJ.Tuning
PostWysłany: Pią 14 Mar, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Paź, 2005
Posty: 920
Skąd: PrG
Gadu-Gadu: 0
Auto: wszystkie żony, ale czasem da pojeździć
DJ.Tuning napisał(a):
Tył podszybie głośniki nisko tonowe tej samej serii 10cm średnicy

nie widziałem nigdy niskotonowego głośnika 4" - co to za wynalazek ?!

DJ.Tuning napisał(a):
napędzona wzmacniaczem wysokonapięciowym 350W 3800V

wysokonapięciowy ? to jak go zasilasz z instalacji 12V ? :) chyba, że mylisz pojęcia jakieś

DJ.Tuning napisał(a):
Zasilanie wzmacniacza, prosto z akumulatora złoconym przewodem 1,4mm

zasilasz wzmacniacz przewodem 1.4mm??!!
to Ty kaskader jesteś... żebyś auta nie spalił...


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 15 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 27 Sty, 2008
Posty: 71
Skąd: podkarpacie
No to naprawiłem to wszystko do czego były zastrzeżenia i czekam na opinie i komentaże

Pozdrawiam moderatorów



_________________
życie to ogromna kolejka górska… …i ważne żeby się dobrze bawić…
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0
moja zbaweczka
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 15 Mar, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 08 Gru, 2004
Posty: 625
Skąd: Inowroclaw
Gadu-Gadu: 5915471
Auto: jetta mk2
co do tyłu to najlepiej tak jak jest teraz bez słomy, mozesz sie pokusic jeszcze o wyrzucenie wycieraczki z klapy i tego haka do ciagniecią przyczepki z cebulą...


Offline
 Profil    5915471
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 16 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 27 Sty, 2008
Posty: 71
Skąd: podkarpacie
Chęcik napisał(a):
co do tyłu to najlepiej tak jak jest teraz bez słomy, mozesz sie pokusic jeszcze o wyrzucenie wycieraczki z klapy i tego haka do ciagniecią przyczepki z cebulą...

Troszkę zawile to napisałeś ale rozumiem że wg. ciebie 1 opcja
hak na 100 pujdzie, znaczki też, wycieraczka... ...jeszcze się zastanowie kwestia tylko tego, żeby nie przesadzić z wygładzaniem klapy bo na wioche nie chcę wylądować ztym tuningiem.

[ Dodano: Pon 17 Mar, 2008 ]
Myślę że nie naruszę regulaminu wpisując tu swoje pytanie odnośnie problemu jaki mam ze swoim paskiem, piszę w temacie swojego auta bo, nomen omen jego to dotyczy, i nie chcę zaśmiecać forum nowymi tematami. A z kolei nie mam za wiele czasu żeby bawić się wyszukiwarką.

No więc, po wymianie sanek (poprzeczki, łoża) pod silnikiem i wszystkich gumo-metali, sworzni, końcówek, no i zawieszenia, założyłem nowe koła i pojechałem na geometrię, wiedziałem że na pewno nie będzie prawidłowa. Facet wziął auto na szarpaki, nigdzie żadnego luzu, wszystko na tip top. Założył czujniki pierwszy odczyt nie był zaskoczeniem. Ustawił kont pochylenia na 1’ 00” i zbieżność na 0’ komputer wykazał ideał. Przejechałem jakieś 100 km ale już po 2 czy 3 poczułem że auto ściąga w lewo. Więc do gostka na poprawkę. Lewe koło ideał, a prawe tak jak przed ustawianiem i kont i zbieżność. Poprawił ustawienie, przejechaliśmy znowu kilka kilometrów i powtórka, znowu lewe koło ok., a prawe jak przed ustawianiem, poprawił mi to jeszcze raz, ale czuję że auto dalej ściąga.
Ten mechanik twierdzi że jeszcze może być błąd w komputerze bo jego program wykrywa że w moim VW mają być koła z obręczami 14cali na oponach 195/65 R14, a ja mam 205i 215/40 R17. czy to w ogóle ma jakieś znaczenie przy komputerowym ustawieniu geometrii? A może to coś innego? Pomóżcie proszę.



_________________
życie to ogromna kolejka górska… …i ważne żeby się dobrze bawić…
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0
moja zbaweczka
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 18 Mar, 2008 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
Dzieki ze poprawiles temat tak jak ma byc :)

te objawy to mi wygladaja na to ze sie ktoras sruba luzuje (odkreca) nic innego mi nie orzychodzi do glowy . Skoro jak ustawi i jest wszystko wpozo ,a po paru kilometrach znowu ci sciaga i tak wkolo :/



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 18 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 23 Wrz, 2005
Posty: 161
Skąd: Skarzysko Kam i Krak
zmien fachowca

niezly na tych kolkach i zawiasie
a co do klapy moze pomysl nad tylem od b4 pasuje normalnie i ladnie wyglada



_________________
viewtopic.php?t=19330&postdays=0&postorder=asc&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 27 Sty, 2008
Posty: 71
Skąd: podkarpacie
Cytuj:
archie, te objawy to mi wygladaja na to ze sie ktoras sruba luzuje (odkreca) nic innego mi nie orzychodzi do glowy . Skoro jak ustawi i jest wszystko wpozo ,a po paru kilometrach znowu ci sciaga i tak wkolo

I coraz bardziej mi ta wersja pasuje bo auto zaczęło pływać po drodze a dzisiaj jak jechałem do pracy to przy skręcie w prawo usłyszałem niepokojący odgłos ocierania w prawym kole.

Cytuj:
zajacGT, niezly na tych kolkach i zawiasie
a co do klapy moze pomysl nad tylem od b4 pasuje normalnie i ladnie wyglada

Od przeszczepów trzymam się z daleka, po prostu uważam że jeśli coś jest od Merca to do Kaszlaka pasowało będzie średnio.



_________________
życie to ogromna kolejka górska… …i ważne żeby się dobrze bawić…
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0
moja zbaweczka
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 21 Mar, 2008 
PISTON
PISTON

Rejestracja: Czw 31 Sie, 2006
Posty: 1942
Gadu-Gadu: 0
Auto: Auto
wow! tył a'la tarpan mi podchodzi :P


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 16 Kwi, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 27 Sty, 2008
Posty: 71
Skąd: podkarpacie
VWoźny napisał(a):
no całkiem fajny ten passek :-D
widzę ze nie jeden wpadłem na pomysł
podłączenia tych dwóch pręcików na
tylnej szybie jako antene do radia ;)
zazdroszcze wyposażenia zwłaszcza klimy...
jakby jeszcze troszke niżej siedział to
już byłoby git. :ok:

a co do usuniecia listew i gładzenia drzwi
to raczej odpuść sobie ten pomysł.
Widziałem już tak zrobionego passata
i (moim zdaniem) kiepsko to wyglada
jakoś tak dziwnie.

Jak poprzednik- daj foty na pierwsza
strone. ORDNUNG MUST SEIN ;)


nie nie listwy zostają, pomaluję je jedynie na czarno. Chodziło mi o wygładzenie "usunięcie” klamek i zrobienie otwierania na pilota.
co o tym sądzicie?



_________________
życie to ogromna kolejka górska… …i ważne żeby się dobrze bawić…
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0
moja zbaweczka
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 16 Kwi, 2008 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
chyba nie wszystkich klamek ?? :o to jest za dlugie auto na takie zabawy . Kiepsko bedzie z boku wygladal



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 16 Kwi, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 27 Sty, 2008
Posty: 71
Skąd: podkarpacie
archie napisał(a):
chyba nie wszystkich klamek ?? :o to jest za dlugie auto na takie zabawy . Kiepsko bedzie z boku wygladal


Myślałem właśnie o wszystkich. Nawet zamieściłem w opisie paska, zrobionego przeze mnie virtuala jak by to miało wyglądać. Więc bardzo proszę o opinie na podstawie tej foty z opisu.

A co archie uważasz że jak bym zrobił tylko tylne drzwi to by lepiej wyglądało?

A VWoźny, pisał że jeszcze niżej na glebę by go puścił.
Auto zatrzymało się na takiej wysokości ze względu na to że nie wiem o ile wizualnie obniży mi go body kit bo będą dodane: Dokładki zderzaków i progi. Wtedy dopiero zastanowię się nad zjazdem niżej.



_________________
życie to ogromna kolejka górska… …i ważne żeby się dobrze bawić…
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0
moja zbaweczka
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 5 [ 66 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 47 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe