Witam Dziś znalazłem czas i chęci i chciałbym zaprezentować swojego Golfika. Auto kupiłem jako 100% serie, w dosyć dobrze wyposażonej wersji Comfortline. Samochód został sprowadzony z Francji jako lekko uszkodzony co chyba nikogo nie będzie dziwić
MODEL: GOLF MK4 2000
SILNIK: TDI ASV
MOC: 110@235Nm
MODY POD MASKA: Brak
ZAWIESZENIE: Seria
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
KOŁA: Alufelgi VW "15"
NADWOZIE: Seria 3D
WNĘTRZE: Seria
AUDIO: VW gamma
Seryjnie auto zostało wyposażone w: •Centralny zamek
•Szyby termoizolacyjne, zielone
•Fotele kierowcy i pasażera, z regulacją wysokości
•Kieszenie w oparciach przednich siedzeń
•Tapicerka welurowa "Motion"
•Klimatyzacja elektroniczna "Climatronic"
•System "Easy Entry"
•ABS
•ASR (system przeciwdziałający ślizganiu się kół samochodu przy przyspieszaniu)
•Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera + boczne
•Gniazdko zapalniczki w bagażniku
•Zagłówki z przodu i z tyłu, z regulacją wysokości
•Kolumna kierownicy z możliwością regulacji w dwóch płaszczyznach
•Lusterka elektryczne i podgrzewane, ze szkłem w odcieniu niebieskim
•Szyby elektryczne, z funkcjom domykania
•Uchwyty do mocowania bagażu w przestrzeni bagażowej
•Wspomaganie kierownicy
W dniu zakupuPoniżej cała historia samochodu Pierwszy mod to nowe felgi, pozbyłem się oryginalnych 15 i zakupiłem OZ 7,5x17 i opony Good Year F1 195/45/17 Pierwsze przymiarki felg na samochód i od razu było wiadomo że bez obniżenia się nie obędzie. Dodatkowo wpadł jeszcze grill bez znaczka Pare fotek wnętrza golfa: Zimom udało mi się zakupić lampy IN PRO na przód. Wkłady zostały pomalowane na czarny mat, dołożone zostały podwójne kierunki a podświetlanie ringów zostało zmienione na śnieżno białe (diodowe). A tak wyglądały po złożeniu Golfik dostał także nowy front: grill bez znaczka, lampy IN PRO i najważniejsze, dokładka przedniego zderzaka od wersji 25 Jahre. Zostały także pomalowane listwy w kolor auta, a na klapie wylądował daszek z pakietu 25 JahreNowy gwint LOWTECGwint LOWTEC już na aucie, zostały także zamontowane progi i dokładka tylnego zderzaka od wersji 25 Jahre. Wrócił grill ze znaczkiem w czarnym macie, a do przednich lamp trafił zestaw xsenonów o barwie 8000 K Doszły nowe wycieraczki płaskie BOSCH AEROTWIN i na takim setupie golf przelatał prawie cały sezon 2009 Na koniec sezonu doszły dystanse na przód o grubości 15mm Przyszedł czas na nowe buciki na sezon 2010. Wybór padł na felgi od Audi RS6 w rozmiarze 8,5x18, do tego zostały założone opony FALKEN FK 452 w rozmiarze 215/40/R18 Tak się prezentuje nowy felunek na samochodzie :satan: , w autku zostały jeszcze delikatnie przyciemnione szyby Wykresik z hamowni, golf wypluł na rolkach 115KM@246NM Doszedł zegar doładowania BOOST z serii SMOKE firmy AUTO GAUGENabyłem w dobrych pieniądzach kubły od Audi Boczki i podłokietnik są u tapicera, będą obszyte w materiale jak siedzenia Tak golfina prezentuje się w całej okazałości na sezon 2010 po założeniu felunku, dystansów 2x3mm przód i 2x8mm tył i skręceniu gwintu na -60 Nowe zimówki Dębica Frigo i setup zimowy Zakup i odnowa skręcanych 2-częściowych ATS Planet 2 w rozmiarach przód 8,5J17, tył 10J17 Trafiły się nowe, ciekawsze koła na sezon więc ATS-y zostały sprzedane. A nowe koło to 2-częściowe RH ZW4 8,5J18 i 10J18, obecnie 9J18 i 10J18 Adaptery do nowych alu RH: 2x25mm i 2x20mmOpony Nankang NS-II 215/35/18 i 225/35/18 Opony na felgach Pakiet US - zderzaki US
- listwa pod obrysy US
- białe obrysy
- lampy US na tył Wtryski 0.216 BOSCHNowa antena CB/FM/GSM SIRIO TRIFLEX Autko po odbiorze od lakiernika po malowaniu całego nadwozia Doszedł nowy gwint, coś markowego KW V1 INOX Nowe radio PIONEER DEH-P7700MP I doszło coś z jeszcze wyższej pułki: KW V2 KW V1 poszedł do borki z innego forum Foto z nowym kołem i ze skręconym gwintem :satan: Pare drobiazgów z ASO:
- podszybie
- nakładki na zawiasy maski
- nakładki na błotniki
- zaślepkę na spryskiwacz tylnego ramienia wycieraczki
- emblemat tylnej kalpy
- ramiona wycieraczek typu AEROTWIN na przód
- płaskie oryginalne pióra wycieraczek AEROTWIN
- nowe szkło lusterka prawego ORI XENON Xenon i obrysy na aucie Założone progi z wersji 25 Jahre. I setup na sezon 2011 w pełnej okazałości Tak więc na chwilę obecną auto przeszło modyfikacje: MODEL: GOLF MK4 2000
SILNIK: TDI ASV
MOC: 115KM@246Nm (obecnie z 0.216 okolice 125KM@270Nm)
MODY POD MASKA:- EGR out
- katalizator out
- Wtryski 0.216 BOSCH
ZAWIESZENIE: - gwintowane LOWTEC z możliwością regulacji wysokości
- obecnie gwint KW V2 z regulacją twardości
- brak stabilizatora
- twarde odboje TA-Technixa
UKŁAD HAMULCOWY: Przód: tarcze BREMBO + klocki FERODO Premier
Tył: seryjne tarcze + Klocki FERODO
KOŁA: 1) 17"x7,5J OZ opony: Good Year F1 195/45/17
- dystanse po 15mm przód / 20mm tył
2) 18"x8,5J RS6 opony: FALKEN FK 452 215/40/18
- dystanse po 3mm przód / 8mm tył
3) 17"x8,5J przód, 17"x10J tył ATS Planet 2
4) 18"x9J przód, 18"x10J tył RH ZW4 opony: Nankang NS-II 215/35/18 i 225/35/18
- adaptery 25mm przód / 20mm tył
5) 15"x6J felgi stalowe z oponami zimowymi: DUNLOP SP WINTER SPORT 195/65/15
NADWOZIE: - nowy lakier na całym aucie
- klap tylna na pół gładko
- kompletny pakiet od wersji jubileuszowej GTI 25th ANNIVERSARY (nie żaden laminat)
* progi
* hokej tylni
* hokej przedni
- Pakiet US
* zderzaki US
* listwa pod obrysy US
* białe obrysy
* lampy US na tył
- lampy przednie IN PRO przerobione według własnego pomysłu (obecnie ORI XENON)
- grill pomalowany w czarnym macie
- pomalowane listwy w kolor
- przyciemnienie szyb (obecnie zdarte)
- wycieraczki płaskie BOSCH AEROTWIN (obecnie ORI płaskie ramiona i wycieraczki AERO)
- antena CB/FM/GSM SIRIO TRIFLEX
WNĘTRZE: - zmiana na skórzaną kierownice trójramienną
- kratki nawiewów od R32
- zmiana podświetlenia wewnątrz na diodowe
- CARBONOWE elementy wnętrza
- kubły z Audi
- zegar doładowania BOOST
AUDIO: - radio PIONEER DEH-P5730MP (obecnie PIONEER DEH-P7700MP)
- głośniki seryjne PHILIPSA
- wzmak PEIYING
- subwoofer BOSCHMANN
PLANY:- pomodzić silnik (turbo ASZ, FMIC, jednomas G60, strojenie)
- jasna skóra RECARO z GTI albo S3
- możliwe że AIR
Na razie tyle jest zrobione. Jak coś się zmieni to dam o tym znać.
PozdraVWiam