Witam,
nadszedł czas żeby przedstawić wam kolejny mój projekt jakim jest zakupione w maju VW Corrado.
Moim poprzednim projektem było MK3 Cabrio ( vento fronty usy darki gwinty )
http://www.golf3.pl/moj-golf/mk3-cabrio ... 43032.htmlTrochę o aktualnym aucie:
MODEL: VW Corrado
ROK PRODUKCJI: 1990
SILNIK: Kiedyś było G60 teraz 2.8 DOHC VR6 AAA
MOC: Seryjnie 174km 240Nm
ZAWIESZENIE: Gwint przód Weitec z regulacją twardości tył FK
KOŁA: BBS RM przód 8,5J 185/45/15 tył 9,5J 195/45/15
HAMULCE: SWAP z Passat VR6
WNĘTRZE: Elekt. półskórkowane RECARO zegary ciśnienia oleju oraz voltomierz czarny sufit
AUDIO: wygłuszone drzwi a w nich głośniki xplode z tyłu powerbass podpięte pod wzmacniacz
WYPOSAŻENIE: ABS EL.LUSTERKA EL.SZYBY EL.LOTKA EL.SZYBERDACH EL.FOTELE
Auto zostało 6 czy 7 lat temu przemalowane przez poprzedniego właściciela, posiadam pełną dokumentację fotograficzną, w tym czasie również dokonano swapa.
Przez ten okres auto lekko się " zużyło " są 3 dziury w podłodze do zaspawania, na pewno do wstawienia nowy próg ( miał wizję i założył na progi turolaminat, który został zerwany ) na tylnym zderzaku odchodzi lakier do tego zderzak jest z małym agrosiatexem poszerzone delikatnie błotniki przy czym przednie dobiły mu na rh zw1 i posiadał szpachel, stał na in pro brak oświetlenia zegarów czasem jak mu się wstawiło to się dławił. Od właściciela wyrwałem 2 kartony gratów nowe dętki na przód gdyż stał na balonach 195/50 na 8,5J ori lampy fischer boxy plastiki itd
PLANY:
Kompleksowa odbudowa począwszy od:
PODWOZIE:
Zaspawać dziury, wszystko zabezpieczyć epoksydem okrętowym sigmafast 205 PPG ( od spodu i og góry ) do tego masa uszczelniająca + baran z masa natryskową, konserwacja profili zamkniętych - cała podłoga będzie w kolorze szarym. Pozostałe elementy typu zbiornik obejmy zbiornika przewody belka zaciski hamulcowe wahacze ława będą w dwóch kolorach: CZARNYM i ŻÓŁTYM, które dobrze zgrają się z SZARYM.
ZAWIESZENIE:
W zawieszeniu należało będzie tylko ustawić dobrze gwint, na tył planuje shimsy od EIBACH po czym ustawienie geometrii - na 2k17 lub 2k18 planowany jest AIR
SILNIK:
Zalać olej LIQUI MOLY 10w60 Synthoil race uszczelka miski uszczelniacze zaworów przy okazji szklanki kilka pierdółek oraz ogarnąć silnik krokowy.
UKŁAD WYDECHOWY:
Cat-Back 2.5" z kwasówki, środkowy komin przelotowy firmy MAGNAFLOW, koncówki przerobić na dwururke w bok jak z GTI
KOMORA:
Na sezon 2016 piec zostaje na miejscu, komora będzie czarna lecz kilka elementów typu wiatraki rozpórka pokrywka jakieś tam plasticzki będą pomalowane w 2 kolorach by komponowały się z nadwoziem
KOŁA:
Ranty w poler, przednia lewa felga do podspawania na rantach ( zbyt duże ubytki ) rotory do przemalowania
NADWOZIE:
Ogarnąć rdze, która się pojawia, to co odpada zeszlifować, wszystko ogarnąć wymiana lewych drzwi gdyż posiadał szpachel, wymiana tylnego zderzaka na ori, wymiana przednich błotników, wyprowadzenie tylnych, oraz przemalowanie całego auta na kolor.... decyzja jeszcze nie zapadła ale będzie raczej Szary/Grafitowy ( nie sport classic grey, który stał się popularny
) lecz coś bardziej z nowego AUDI RS6 bądź ciut jaśniejszy. Rozmyślam jeszcze nad brązowym... czas pokaże
Po zakupie wymieniłem olej filtry wywaliłem kata następnie środkowy delikatne mody
04.2015-10.2015Autko tak wyglądało jak je przytargałem
Koło w powietrzu
Pierwsze mody jakie nastały to malowanie znaczka na czarno
Zmiana lamp na ori Hella
oraz przemalowanie dekli na czarno tak na sztukę aby dolatać sezon, wjechał też nowy wydech firmy magnaflow, który idzie do nowego właściciela mojej trójki.
Na przód wskoczyło z 195/50 185/45/15 NS 2
na tył natomiast drugie gdyż tamte były podcięte 195/45/15 Continental Conti Sport 2
Na chwilę obecną auto już nie jeździ, czeka rozebrane teraz na spawanie po czym zabieram się za podłogę.
A teraz wyżej wymienione "skazy" na nadwoziu
Kilka gratów na zdjęciu: Drzwi kierowcy, zderzak tył ori z belką, reperaturki progów, błotniki przód oraz uszczelka bagażnika i zewnętrzna drzwi z trójkątem
10.2015Auto dziś wjechało na warsztat w celu spawania dziur w podłodze, narożników oraz progów - życzę powodzenia spawaczowi
Dwa narożniki lekko podgnite, na zdjęciu ten gorszy
Zdjęcia będą w miarę możliwości aktualizowane na bieżąco
Pozdrawiam Michał !