Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 30 z 35 [ 517 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 35  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Passat b5] 2,7 biturbo ,FMIC,race , 400 +
PostWysłany: Nie 27 Gru, 2015 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Lis, 2010
Posty: 391
Skąd: Poooooznan !
Gadu-Gadu: 0
Auto: Passat b5 2,7 biturbo & audi 80
Image

nowa pompa paliwa wydajnosc do 500 koni , mysle ze wystarczy



_________________
Passat b5 Stylepoznan viewtopic.php?f=98&t=88423
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] 2,7 biturbo ,FMIC,race , 400 +
PostWysłany: Pon 28 Gru, 2015 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Kwi, 2010
Posty: 514
Skąd: CG
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf mk1
Zewnętrzna? Jaka to firma :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] 2,7 biturbo ,FMIC,race , 400 +
PostWysłany: Wto 29 Gru, 2015 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Lis, 2010
Posty: 391
Skąd: Poooooznan !
Gadu-Gadu: 0
Auto: Passat b5 2,7 biturbo & audi 80
Wewnętrzna, skv ala bosch 044



_________________
Passat b5 Stylepoznan viewtopic.php?f=98&t=88423
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] 2,7 biturbo ,FMIC,race , 400 +
PostWysłany: Śro 30 Gru, 2015 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Czw 12 Mar, 2009
Posty: 362
Skąd: Rzeszow- Wien
Gadu-Gadu: 1841717
Auto: golf mk1 , 1.8T golf 2 1.8t gt30
szkoda oszczedzac na Chinskie Gowno lepiej kupic ORI BOSCHA Pompe :oo :< ogolnie czytalem ten temat i nie wiem po co gadanie o odprezaniu silnika jak Seryjny wytrzyma 600ps bez zakucia i odprezania taka jest granic 2.7 BIT pozdrawiam :ok:


Offline
 Profil    1841717
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] 2,7 biturbo ,FMIC,race , 400 +
PostWysłany: Śro 30 Gru, 2015 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 07 Mar, 2009
Posty: 788
Skąd: pomorskie
Gadu-Gadu: 0
Auto: Najlepsze, czyli mk II ;)
vwbrother, teraz rzeczywiscie roznice w cenie nie sa znaczne i mozna machnac reka i wziac bosche, ale jak 044 wchodzilo i ceny byly kosmiczne to oplacalo sie wziac chiniola.. trzymales obydwie w reku zeby moc porownac pewne kwestie? Uwierz mi, ze roznia sie wcale nie tak mocno jak sie wszystkim wydaje.. u nas w vrt chiniol obsluzyl 600 koni i nawet nie strzelal fochow, wiec mysle, ze tu powinno uciagnac bez jakis mega problemow ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] 2,7 biturbo ,FMIC,race , 400 +
PostWysłany: Sob 02 Sty, 2016 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Lis, 2010
Posty: 391
Skąd: Poooooznan !
Gadu-Gadu: 0
Auto: Passat b5 2,7 biturbo & audi 80
Nie wiem w jaki sposób chcesz osiągnąć 600 koni na seryjnym silniku 2.7 500 jest praktycznie nie osiągalne bez głowic od 2.4 tak więc robiąc głowice trzeba głupim być żeby nie wsadzić już grubszy uszczelek pod głowice żeby przygotować silnik na dużo więcej koni potem trzeba już kuc silnik jeśli chcesz dużo więcej , na upartego zrobisz 500+ ale na pewno nie na oryg glowicach od 2.7 ;) co do pomp trzymałem w ręce 044 i swoją, nie różnią się niczym, oczywiście pewno jakością w środku ale pompę dostałem prawie za free to po co ganiac za 044

Zrobiłem już trochę silników 2.7 etapami razem ze strojeniem i widać co może a czego nie po poszczególnych modach ;) ja nie odprężam bo mi 420 wystarczy ale żeby zrobić więcej MUSISZ ODPREZYC I DAC VAGNERY JUZ NIE WSPOMINAJAC O GLOWICACH



_________________
Passat b5 Stylepoznan viewtopic.php?f=98&t=88423
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] 2,7 biturbo ,FMIC,race , 400 +
PostWysłany: Nie 03 Sty, 2016 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 21 Wrz, 2008
Posty: 332
Skąd: Pacanów
Gadu-Gadu: 9813948
Auto: Audi A6 i passatb4 combo
vwbrother napisał(a):
szkoda oszczedzac na Chinskie Gowno lepiej kupic ORI BOSCHA Pompe :oo :< ogolnie czytalem ten temat i nie wiem po co gadanie o odprezaniu silnika jak Seryjny wytrzyma 600ps bez zakucia i odprezania taka jest granic 2.7 BIT pozdrawiam :ok:



chyba w chinach :rotfl:



_________________
Alustal garage
Offline
 Profil    9813948
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] 2,7 biturbo ,FMIC,race , 400 +
PostWysłany: Pon 04 Sty, 2016 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 25 Sie, 2004
Posty: 1047
Skąd: Walbrzych-Ennis
Gadu-Gadu: 0
Auto: OOOO S4 2.7 BiTurbo
U.. to sie wtrace... 500+ na seryjnych glowach nie zrobisz?????!!!... w marcu wkleeje moj wykres... zreszta zagraniczne auta maja te moce... kuc silnim przy 500 jezu kto ci takie bujdy sprzedal ... 600 na spokojnie na serii... pompy ... czy 500 zl to morderczy koszt zeby kupic pozadna pompe 044 ???

Na szybko napisze z czego u mnie na seryjnych glowach 500 wyplune

Wagnery wydechowe
3" dp i caly wydech
Rs4 Y dolot
Nowe k04
Wtryski 550
APR dolot
Centralny fmic
Itp...

Na serii glowach ... to jest set na 500

Turba rs6 daly by z glowami jakies 530-550 ... ale ciagle na serii silniku ...

Moze zlozyles kilka ale chyba nie znasz ich potencjalu...


Ostatnio edytowany przez papol, Pon 04 Sty, 2016, edytowano w sumie 1 raz


_________________
http://w600.wrzuta.pl/film/0QwMXvehZ7z/s4_by_gto

http://w518.wrzuta.pl/film/6FtwlUTheYE/s4_soft_by_gto
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] 2,7 biturbo ,FMIC,race , 400 +
PostWysłany: Pon 04 Sty, 2016 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 07 Mar, 2009
Posty: 788
Skąd: pomorskie
Gadu-Gadu: 0
Auto: Najlepsze, czyli mk II ;)
Nie siedze w 2.7, ale skoro chlopaki potrafili zrobic 5 pak na k04, to tez ta granica o ktorej tu mowa wydaje mi sie jakos malo realna..


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] 2,7 biturbo ,FMIC,race , 400 +
PostWysłany: Pon 04 Sty, 2016 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Czw 12 Mar, 2009
Posty: 362
Skąd: Rzeszow- Wien
Gadu-Gadu: 1841717
Auto: golf mk1 , 1.8T golf 2 1.8t gt30
Emyl napisał(a):
Nie wiem w jaki sposób chcesz osiągnąć 600 koni na seryjnym silniku 2.7 500 jest praktycznie nie osiągalne bez głowic od 2.4 tak więc robiąc głowice trzeba głupim być żeby nie wsadzić już grubszy uszczelek pod głowice żeby przygotować silnik na dużo więcej koni potem trzeba już kuc silnik jeśli chcesz dużo więcej , na upartego zrobisz 500+ ale na pewno nie na oryg glowicach od 2.7 ;) co do pomp trzymałem w ręce 044 i swoją, nie różnią się niczym, oczywiście pewno jakością w środku ale pompę dostałem prawie za free to po co ganiac za 044

Zrobiłem już trochę silników 2.7 etapami razem ze strojeniem i widać co może a czego nie po poszczególnych modach ;) ja nie odprężam bo mi 420 wystarczy ale żeby zrobić więcej MUSISZ ODPREZYC I DAC VAGNERY JUZ NIE WSPOMINAJAC O GLOWICACH


Tak to dziwne ze ostatnio W DIGITUN u Rafalek114 w RS4 zrobili bez kucia i Odprezania silnika 500PS :ok: ;) a co do odprezania Silnika lepiej przygotowac Tloka odpowiednio niz dawac te osrane Podkladki takie moje zdanie Seryjne tolki wytrzymuja bardzo duzo !!! :< a Pompy sie juz waga Roznia nie zycze ci by sie zaciela jak bedziesz napierdalal :(( aha i nad DP mogles sie wiecej postarac i zalozyc odrazu V band :ok: ;)


Offline
 Profil    1841717
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] 2,7 biturbo ,FMIC,race , 400 +
PostWysłany: Pon 04 Sty, 2016 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Lis, 2010
Posty: 391
Skąd: Poooooznan !
Gadu-Gadu: 0
Auto: Passat b5 2,7 biturbo & audi 80
napisałem przeciez ze 500 to jest górna granica na słupku seryjnym a nie ze sie nie da :) ale nigdy w zyciu nie bedzie tam 500 bez wagnerów :)wg mnie nie da sie bez odprezania i głowic zrobic 600 na k04 rs4 :) i tego bede sie trzymał bo czytanie o silniku co moze bo ktos powiedział a robic je samemu to mała róznica :) a tym bardziej robic je bezpiecznie a nie patrzec ile wytrzyma

po co miałem robic v bandy jak takie tez trzyma ? dp na foto totalnie nie pasowąły , sa zrobione od nowa :) rozumiem ze im wiecej wydasz tym masz lepiej zrobione :) hehe
idac dalej Twoim rozumowaniem co droższe to lepsze ->odprezenie silnika poprzez zrobienie 1,5 grubosci uszczelki pod glowica jest o wiele wiele tansze od odprezania silnika tłokiem

mozemy tak sobie przez pare ładnych dni ,moge tez dac ktoremus z was silnik i chetnie odbiore 500 + waszego autorstwa

waga pompy moze sie rózni ale nie znacznie bo trzymałem obie w rece :) mam takie 044 tez ale niestety nie do mojego auta :) co do zacinania sie pomp to uwierz mi ze jak raz sie zatnie to od razu wyleci a od jednego zaciecia nic sie nie stanie :) mozesz tez powiedziec ze na pewno sie stanie a i tak powiem Ci ze nie bo juz zacinała mi sie jedna walbro w innym aucie no i skonczyła na śmieciach , silnik chodzi dalej , inaczej jesli bedzie podawac cały czas za mało wtedy sie zgodze rozjebie silnik



_________________
Passat b5 Stylepoznan viewtopic.php?f=98&t=88423
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] 2,7 biturbo ,FMIC,race , 400 +
PostWysłany: Wto 05 Sty, 2016 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Czw 12 Mar, 2009
Posty: 362
Skąd: Rzeszow- Wien
Gadu-Gadu: 1841717
Auto: golf mk1 , 1.8T golf 2 1.8t gt30
takie zycie wszysko kosztuje albo robisz LOW BUDGET co sie zaraz rozpierdoli czekam na to 400+ i by ci to zapierdalalo :ok: ;)


Offline
 Profil    1841717
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] 2,7 biturbo ,FMIC,race , 400 +
PostWysłany: Wto 05 Sty, 2016 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Lis, 2010
Posty: 391
Skąd: Poooooznan !
Gadu-Gadu: 0
Auto: Passat b5 2,7 biturbo & audi 80
ziom ale odprezajac zwyczajnie silnik z glowicami 2,8 lub 2,4 na wagnerach masz mega bezpiecznie 500 nie wyrywajac sobie włosów z głowy skad na to kase bo jak juz ktos ma na kucie odprezanie tłokiem itd to nie bawi sie w 500 + tylko leci ile mozna

mam nadzieje ze 400 + wypali , niby po tym set upie powinno ale róznie bywa

jeszcze jedno hehe wynik tez zalezy od hamowni :) juz nie raz słyszałem "chcesz zrobie Ci tu 500 z duzym plusem ale to bedzie na papierku :)



_________________
Passat b5 Stylepoznan viewtopic.php?f=98&t=88423
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] 2,7 biturbo ,FMIC,race , 400 +
PostWysłany: Wto 05 Sty, 2016 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Czw 12 Mar, 2009
Posty: 362
Skąd: Rzeszow- Wien
Gadu-Gadu: 1841717
Auto: golf mk1 , 1.8T golf 2 1.8t gt30
kto pisze ze musisz kupic KUTE TLOKI zeby silnik odprezyc wystarczy zrobic obrobke tloka czytaj ze zrozumieniem trochu nie wiem jaki tu widzisz duzy koszt ale kazdy robi jak chce pozdro


Offline
 Profil    1841717
 
 Temat postu: Re: [Passat b5] 2,7 biturbo ,FMIC,race , 400 +
PostWysłany: Śro 06 Sty, 2016 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Lis, 2010
Posty: 391
Skąd: Poooooznan !
Gadu-Gadu: 0
Auto: Passat b5 2,7 biturbo & audi 80
obróbka tłoka ? ok wyjmujesz silnik TAK CZY TAK ściagasz głowice bo musisz i w sumie rozwalasz cały silnik bo chyba nie chcesz obrabiac tłoka na silniku ? czyli ile to pracy ile kasy na poskladanie na nowo motoru ? chcesz skladac tak jak rozłozyłes ? ile rzeczy przy okazji jebnie ? panewki tez głupio zakladac stare itd :) wiec ile to kasy ? uszczelki pod głowice 80 zl 1 szt kupujesz 4 komplety robisz z nich dwa dokladajac do jenego zestawu po srodkowej czesci z dwuch innych kompletów skladasz w całosc i masz gotowe wiec gdzie lepsza opcja ? obróbka tłoka dla mnie slaba opcja

moge tez powiedziec ze jestem głupi i sie nie znam ale nie powiem bo chetnie przeczytam Twoj plan przygotowania silnika na 500 + nie wyskakujac z ostatniej kasy jaka sie ma zeby cos zrobic :) to wyscig portfela czy tego co na prawde mozna zrobic ?



_________________
Passat b5 Stylepoznan viewtopic.php?f=98&t=88423
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 30 z 35 [ 517 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 35  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe