Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 8 [ 106 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Seat Ibiza GTi] LCQ
PostWysłany: Czw 13 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 13 Mar, 2008
Posty: 139
Skąd: z tłoka koło głowicy
Witam, oto moja dziecina ]:->

Seat Ibiza GTi 2.0 8v (2E)-115 PS

Kod= rok założenie tej części ;D
Silnik:
-katalizator zastąpiony sportowym tłumikiem przelotowym-04
-wycięty środkowy tłumik-04
-końcowy karbonowy Upgrade Gumball-06
-na początku był wydech sygnowany przez firmę ABT ;-)- 99
-kolektor Supersprinta-07
-wydech powiekszony o 5mm-04
-stożek K&N-05
-powerrura i łaczniki Jacky Sport-05
-łapacze powietrza na zamówienie-06
-odłaczona odma-05
-wałek sportowy Świątka GT-05-06
-przeprogramowany komputer-05-06
-przestawiony zapłon-05-06
-świece NGK Platinium-od 04
-kable NGK- od 04

Plany 2008: niedługo SWAP no i napewno nie będzie to seryjna jednostka 8)

Nadwozie:
-komplet zderzaków z wersji po 96-04
-przerobiona dokładka przedniego zderzaka-06
-lotka-96
-lusterka M3-00
-lampy Angel Eyes-06
-xenony z lexusa gs 430-06
-brewki Kamei-04
-kierunkowskazy Clear JOM-06
-diodowe oświetlenie-04
-grill FK-06
-lakier to mieszanka kilku kolorów z palety marek włoskich z brokatem srebrnym(bardzo drobny)-06
2008: Xenony(5000K) już są
Może jakieś delikatne poprawy

Wnętrze:
-podsufitka z alcantary-04
-zagłowki welurowe-04
-klapa tylnia welurowa-04
-fotele kubełkowe GTi obszyte eco-skóra 2 kolorową-04
-kierownica Momo Team Black 28 cm-06
-pedały Momo Team-04
-nakładki na pasy Sparco-06
-nakładka na ręczny Jacky Sport-05
-gałka tytanowa-99
-okleina Foliatec-99
-naba polerowana-06
-oświetlenie zmienione na niebieskie-04
2008: 2 Kubełki FK Evolution (07/08)
zegary Cupra
planuje zmiane całego wnętrza z dużą ilością bajerów

Zawieszenie:
-Supersport z regulacją 7 stopniową tyłu-04
-INXX były wcześniej-99
-Weitec 60/40 mm-04
(międzyczasie były H&R,Supersport.. )
-odbojniki JOM-04
-rozpórka D&W-07
-rozpórka tył-99
2008: nowe tylnie zawieszenie już zamontowane
przednie już niedługo ;D
ostatnia rozpórka

Felgi:
Dezent V Dark 15"-07
Opony 195/45/15: przód Toyo Proxes T1S (lepiej na suchej)-07 tył Goodyear F1 (lepiej na mokrej trzymają)-07
2008: Toyo T1R
Możliwe że fele też się zmienią

Hamulce :[/b]przód ATE Powerdisc-07 tył Brembo-06 Klocki: Ferodo Premier płyn Ferodo 5.1
2008: niedługo poprawa ;D

[b]Car Audio:

Jednostka sterująca:Alpine 7894 RB-05 Wcześniej też była Alpina :D
Głośniki: 6x JBL GTO-05-06
2008:Tutaj też coś zmienie
-narazie zakupione sykacze Mobil Audio z nawyższego modelu


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

PozdraVWiam Serdecznie


Ostatnio edytowany przez LCQ Czw 13 Mar, 2008, edytowano w sumie 3 razy

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Mar, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006
Posty: 4247
Skąd: Suchy Las / Poznań
Gadu-Gadu: 4722144
Auto: Felicita i B3 US
autko fajne... :) przydalo by sie inne kolka z czasem jakis rancik w 16' :) aha i czy moglbys ten caly opis jakos uścisnic aby nie był taki długi pozdro! :)



_________________
Stylepoznan
35i GLX

Image
Offline
 Profil    4722144
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Mar, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5278
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
swietne auto... ale faktycznie te kola tu nie pasuja....



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Mar, 2008 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7848
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
Super Ibiza!! Hamowales autko po modach??



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Mar, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Wto 14 Lis, 2006
Posty: 119
Skąd: Bydgoszcz
podoba mi sie taka ibizka, chyba nawet bardziej niz 6N a to prawie to samo. Fajny silnik. Tylko felgi takie zwykle


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Mar, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Cze, 2007
Posty: 420
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 0
Tlen: malytm
Auto: 8E cdl, 19E aum
nie to żebym się dopier..... :ała:
na +
lakier,
zderzaki,
wnętrze,
na -
koła,
lusterka,
wydech,
trzymam kciuk w dalszych pracach pfu


Offline
 Profil    malytm
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Mar, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 17 Cze, 2006
Posty: 1951
Skąd: Hönigsberg
Gadu-Gadu: 4393273
Auto: Leon 5F ST FR
na 4 forum nie bede pisal tego samego niee

ogolnie autko na +, a to co mi sie nie podoba to juz wiesz ;) pozdrawiam


Offline
 Profil    4393273
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Mar, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 5203
Skąd: Wroc
Gadu-Gadu: 1367975
Auto: caddy mk1
na ZW1 dobrze by wygladal, ale ibi fajowa!!



_________________
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE, THEY JUST GET LOWER
Offline
 Profil    1367975
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 05 Maj, 2007
Posty: 67
Skąd: Brodnica
No super autko. Bardzo duzo modow i wiele pracy wlozone. Gratulacje. Tylko czemu tak pozno na forum??



_________________
Mój MK3 GT
viewtopic.php?p=269153#269153
Nie ma gleby juz :(
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Mar, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 28 Wrz, 2007
Posty: 82
Bardzo Fajna Bryczka! Super kolorek...widac ze dddduuzo pracy wsadziłes w tak piekny efekt!
Gratuluje!


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Mar, 2008 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5278
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
Mioo napisał(a):
na ZW1 dobrze by wygladal, ale ibi fajowa!!


na zw3 tez



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Mar, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 13 Mar, 2008
Posty: 139
Skąd: z tłoka koło głowicy
Dzięki Wszystkim za komentarze, co do furki to poprawie pare rzeczy, ale np: fele są świetne i nie zgodze się tu z niektórymi, jakbym dał BBS RS pewnie połowa zmieniła zdanie, ale auto robie tylko dla siebie i tylko dla przyjemności, więc będzie jakie będzie, a i tak nie ma na co chyba narzekać heh, czemu tak późno na forum? ibi miałem zacząć pokazywać wtedy kiedy będzie gotowa w 40% :D , bo tak naprawde będzie to rzadki okaz jeśli wszytsko wyjdzie co w planach, a będzie grubo ]:-> co do wydechu będzie Supersprint, dokłądnie ten :

Image

tak kubły przed zamontowaniem wyglądały FK Evolution :

Image

T1R bo T1S skończyłem, zostawie jako slicki ]:->

Image

PozdraVWiam Wszystkich Ceniących Sobie Auta Bez Tandetnych Spojlerów :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Mar, 2008 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Paź, 2007
Posty: 38
Skąd: Gliwice
Ibiza bardzo mi sie podoba, dobrze ze zmieniasz tlumik bo poprzedni byl taki sobie a ten juz bedzie lepszy. :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Mar, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Wto 14 Lis, 2006
Posty: 119
Skąd: Bydgoszcz
szczegolnie foteliki mi sie podobaja :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Mar, 2008 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
troszke 1 post nieregulaminowo , ale jak by chociaz tak ludzie zakladali tematy , to by bylo pieknie :hmm:

Furka niezla z dluga lista modyfikacji ( w wiekszosci w dobra strone )
Dla mnie na minus lusterka (oczywista sprawa :P ) , grill ( taki troszke jak z bajki "Cars" ;) ) no i ten mugen , ktory na szczescie juz bedziesz zmianial na ladnego Supersprinta

pozdro i powodzenia w dalszych pracach

archie



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 8 [ 106 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
    Skup aut Poznań Forum webmasterskie Forum mechaniczne
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe