VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
http://www.vwzone.pl/forum/

[mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'
http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=160&t=10821
Strona 55 z 55

Autor:  wojtsen [ Wto 25 Paź, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'

po zimie zostanie nas tylko garstka niee szkoda , ale powodzenia w sprzedaży :)

Autor:  Tommy [ Wto 25 Paź, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'

Bo przy tej zajawce nie mozna sie chajtac :-D :-D :-D :-D Nic tylko kula w banie

Autor:  kyfy [ Śro 26 Paź, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'

Tommy napisał(a):
Bo przy tej zajawce nie mozna sie chajtac :-D :-D :-D :-D Nic tylko kula w banie


Można. Tylko trzeba dobrze wybrać ;) :ok:

Autor:  siVWy [ Śro 26 Paź, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'

maluch w drodze wiec trzeba auto rodzinne ;)

Autor:  kkkubek [ Czw 27 Paź, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'

Szkoda auta :smutny:

Autor:  djbros [ Nie 29 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'

No i nadejszla wielkopomna chwila - koniec przygody z cabrio :(

Golf pojechal do zabojadow wczoraj dzisiaj rano dostalem sms ze juz jest w paryzu

ostatnie zdjecia


ImageImageImage


ImageImageImage

ImageImageImage

mozna troche poplakac, ale temat generalnie do zamkniecia po jakiejs malej dyskusji naturalnie :D

edit:

pojechali na kolach

jak jest sucho to nawet jak sol lezy to nic sie niczemu nie stanie - a tak sie sklada, ze trafili na zajebista pogode w PL (i cale szczescie)
ponoc w niemczech bylo sporo sniegu - a w niemczech sypia sowicie... - jestem ciekawy co i jak - mam nadzieje, ze czyms zakleili ranty i nic im nie jest

zainteresowanym polecam przeczytac ponizsze wypracowanie

Uwazam ze nie ma czego zalowac (nie chodzi tu o pieniadze), auto trafilo do kolesia, ktory bedzie kontynuowal projekt, a mozna pare rzeczy zrobic w nim jeszcze (podsunalem mu kilka pomyslow )
druga sprawa to jestem zajebiscie zadowolony z rzeczy, ktora wraz z moim ojcem w calosci wlasnorecznie wykonalismy (oprocz lakierowania, ale polerka jest made by me), bo auto bylo rozebrane do golej blachy, zlozone de facto z 2 cabrio 97 i 99 i 1 kombiaka 97 i 1 vr6 94 i ogolnie u mnie przejechalo 6t. km a teraz z jednego strzalu przejechalo w trudnych warunkach bez zadnego zajakniecia 1600 km (nawet air nie zamarzl mimo malej srednicy zaworow - pewnie zasluga tego, ze cala instalacja jest wewnatrz auta)

Ale z drugiej strony szkoda tego, ze poszlo, bo tym autem jezdzilo sie jak nowiutkim golfem ze sporo lepszym zawieszeniem niz ori, troszke lepszymi hamplami i wiekszymi kolami - nawet nowy wlasciciel napisal, ze jezdzi sie nim bardzo pewnie a za razem komfortowo - air na odpowiednich amortyzatorach z dobrze dobranym tlumieniem odbicia co do rozkladu mas + z poliuretany + rozporki + dociazenie roznymi gratami (szkoda, ze nigdy nie zwazylem golfa) naprawde robily robote,

a nawet nie zdazylem sie nim najezdzic (ale nacieszyc naprawde zdazylem )

Jedyne co moge powiedziec, to ze w PL na pewno nie wzialbym takiej kasy za ten samochod - a kiedys i tak trzebaby go sprzedac, a teraz urodzilo mi sie dziecko, potrzebne mi jest 5 drzwi i w sumie wszystko idealnie sie zlozylo, zeby go pogonic.

Gdybym auto rozebral na czesci to moze wzialbym troche wiecej, ale duzo z tym pierdolenia, poza tym szkoda by bylo, ze cos nad czym sie siedzialo grube godziny (rozpracowywanie schematow elektrycznych, zeby polaczyc instalacje 99' 1.6 benzyna bez absolutnie zadnych wypasow z instalacja silnika 1.9 tdi z 97 i climatronikiem z 94 2.8 vr6 - szkoda zeby to rozpierdolic i rozsprzedac osobno tymbardziej, ze polaczenie schematow przed 94 z silnikiem z mk3 po 94 rozkminiac, zeby zrobic jakis maly ukladzic, co zmienia sygnal itd. do tego wyposazenie wnetrza itd itp , np
-moj byl z 99 rok, a od 2000 wlacznik awaryjnych byl w panelu srodkowym - rozne typy sterowania itp - inne wyjscia z wlacznika - inne podswietlenie
- kompresor od klimy w vr6 jest 6 cyl a w tdi 4 cyl i w dodatku kreci sie w odwrotnie
- itp itd

Skrzynka bezpiecznikow w tym samochodzie byla praktycznie calkowicie zabudowana przekaznikami + nad nia byly dwa rzedy przekaznikow podopinanych na takie specjalistyczne wsuwki (oczywiscie ori VW - bo tylko vw wymyslil tak HUJOWY montaz skrzynki bezpiecznikow i sposobu "gromadzenia" przekaznikow)

Listwy progowe z naktloku elektryki audio i pneumatyki ledwo sie dopinaly...

Przed sprzedaza zostaly ponaprawiane wszytskie usterki wieku dzieciecego :
- naprawiony abs - objawy: kontrolka od recznego stale sie swiecila, kontrolka abs stale sie swiecila, rozwiazanie: wypiety plus po stacyjce od abs podczas wkladania skrzynki bezpiecznikow
- naprawione wskazanie MFA zuzycia paliwa - przy wkladaniu skrzynki bezpiecznikow zostal przeciety kablek od tego sygnalu
- nie swiecila sie kontrolka swiec zarowych - moj blad - z pudeleczka z gratami z okolic licznika byly wiazki z MFA i bez MFA - niestety o tym nie wiedzialem dopoki nie sprawdzilem, ze meidzy licznikiem a kompjuterem nie ma polaczenia, bo w wiazce od licznika brakuje jednego kabelka...
- tylna klapa otwierana na centralny elektryczny zamek klamka uchylna, ale tylko i wylacznie jako ozdobnik - powyjmowane ciegna, bebenek w tylnym zamku po wlozeniu ZLEGO kluczyka obracal sie dookola
- ustawiona zbieznosc i katy na -1 na LASEROWYM urzadzonku
- kiedys sobie jechalem, stalem w korku i mialem wlaczona klime, nagle spod maski jeps - i wyjebalo caly czynnik chlodzacy z klimy - myslalem, ze to wina zlego polaczenia - okazalo sie, ze pasek napedzajacy drugi wiatrak spadl... nowy pasek + nabicie klimy rozwiazalo problem
-przednie mcpersony pochadzace od DUGI'ego, uzyte i przekonstruowane przeze mnie kilka stron wczesniej, zostaly wypiaskowane i polakierowane na czarny polysk oraz zregenerowane w firmie 4MAX oraz zalane "najtwardszym"olejem Motula do amortyzatorow (wczesniej z szybkosci zachodzacego TUNINGU i checi sprawdzenia rezultatow dalem poniesc sie emocjom i zlozylem wszytko na oleju orlena i na surowo zabezpieczajac warstwa smaru elementy niezabezpieczone lakierem )
- wymieniony akumulator na nowy zelowy - niestety w aucie, ktore nie jezdzi na codzien i do tego audio + kompresor + ilosc roznych elektrycznych rzeczy moze aku sie wyczerpac i zasiarczyc

wszystkie elektryczne mody przeprowadzilismy razem z ojcem i gdyby nie owocna wspolpraca miedzy nami, to we Francji na pewno nie znalazloby sie geniusza, ktory rozkminilby to auto

to chyba tyle

Niestety nie udalo sie zamontowac Raida, wiec jest na handel - a jest nowy -made by Bandzior

p.s.

NIC SIE KU**A NIE KONCZY, PRZEJMUJEMY TEN BIZNES NOWYM PROJEKTEM KU**A
BEZ ODBIORU ZOLNIERZU

p.s.s.

to sie wlasnie nazywa OEM+

Autor:  tyski [ Nie 29 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'

na tych bbsach smigali? :P

Autor:  djbros [ Nie 29 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'

tyski napisał(a):
na tych bbsach smigali? :P


ajaaaak :P

Autor:  Pawlak [ Nie 29 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'

Szkoda kawał historii nic tylko liczyć że coś jeszcze ulepisz :ok:

Autor:  siVWy [ Nie 29 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'

nie wierze normalnie nie wierze ze oddales tego cabby

Autor:  hydraulutnik [ Nie 29 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'

juz od bros'a slubu bylo wiadome, ze golfik pojdzie :P
co teraz? jakis plan, czy rodzina, praca, dom etc?

Autor:  hemp [ Nie 29 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'

Nie truj Piotrze tylko sie pochwal ze w piątek Kasia ci core urodziła a jak wiadomo każdemu tacie potrzebne jest kombi na eReSie i air ;p

Autor:  turpik [ Nie 29 Sty, 2012 ]
Temat postu:  Re: [mk4 Cabrio] Golf mk4 cabrio djbros'

jak sprzedane to blok ;)

Strona 55 z 55 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/